  • 61. Data: 2022-05-13 17:47:58
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.05.2022 o 11:07, Kviat pisze:

    > Tyle, że w tym przypadku to konkretne prawo dotyczy konkretnych ścieków.

    W tym konkretnym przypadku konkretnych ścieków i temu nie zaprzeczam. W
    innym będzie innych i nie ty będziesz o tym decydował. Takich jak akurat
    komu wygodnie. Może być julek, może być kontrolerów lotniczych, może być
    niepełnosprawnych, a może być po prostu tuska i jego zbrodniczej ekipy
    pracującej fur dojczland w spadku po dziadku. Może być nawet, że
    następni będą tak pisów jebać - a co? Skoro można to trzeba korzystać.

    > Nie przewiduje, że państwa mogą sobie zablokować w/g widzimisię.

    Bo blisko patrzysz. A mało to już razy było "do tego się nie posuną > tu
    byli pół roku temu > tu są > tam kurwa poszli"?

    > Państwa reżimowe nie potrzebują precedensu żeby robić co chcą.

    To czemu tak na kontroli mediów zależy naszym pisim, orbanowi czy nawet
    putinowi, skoro nie potrzebują?

    > I właśnie dlatego ten namordnik został wprowadzony na poziomie UE.

    A następny będzie przez naszych. Zakładanie ich dobrej woli jest moim
    zdaniem naiwnoscią i nieodpowiedzialnością.

    > Hmmm... czyli, jak rozumiem, delegalizujemy tylko partie jawnie
    > faszystowskie, które w swoich statutach mają faszystowskie zapisy.

    No niestety. Chyba że chcesz wydać władzy pozwolenie in blanco na
    delegalizowanie dowolnych partii i stowarzyszeń.

    > Namordnik został nałożony na konkretny czas.
    > Nie bez powodu.

    Ale ja tego wcale nie kwestionuję. Tylko że następny będzie być może z
    powodem, być może bez, być może na miesiąc, być może na zawsze.

    > A szury mają rację.

    Chyba masz mgłę kowidową, skoro twierdzisz, że możliwość że pisia (albo
    nawet inna) władza wykorzysta okazję do założenia kaganca na ryj
    politycznym wrogom jest realna za szurstwo. Weź trochę wyluzuj, bo
    wszędzie szurów widzisz - to zaczyna przypominać jakąś paranoję;)

    > Powrotu do zdrowia życzę.

    I na wzajem:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 62. Data: 2022-05-13 17:52:54
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > A jak PiS demontował praworządność, to protestowałeś razem z KOD-em?

    Nie ale ty już jesteś "za metodami PiS"?

    Gdyby IMHO _polityczni krótkowzroczni idioci_ z PO nie połakomili się
    na "nagięcie" zasad by wpierdolić na sam koniec swoich rządów paru
    swoich sędziów ekstra do TK to być może protestowałbym z KODem.
    A tak ja miałem podejście "przygania kocioł garnkowi".

    Ile dla Tuska jest warta Konstytucja RP3 _dla mnie_ pokazał w
    kontynuacją ignorowania łamania Konstytucji RP3 za rządów SLD
    w Starych Kiejkutach przez więzienie-katownie USA/CIA.
    [ *Konstytucyjne* zakazy tortur i bezprawnego pozbawienia wolności].
    To że za pierwszego PiS rząd miał takie same podejście gówno znaczy jak
    się z Tuska zrobił obrońca konstytucji *dopiero gdy mu to pasowało*.

    W przypadku RT.com która siła parlamentarna w Polsce rzuca się bronić
    świętości zasad? Każdemu [politykowi] zasady dla zasad wiszą?

    --
    A. Filip

  • 63. Data: 2022-05-13 17:57:13
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > dlaczego ja mam pozywać? Pozwać chcą osoby zainteresowane i to im utrudnia.

    Pultasz się o zablokowanie fiutinowskiej propagandy jakbyś był tym
    osobiście zainteresowany.

    > nawet nie wiesz o czym mowa, ale pieprzysz 3 po 3...

    Wiem. Wszyscy wiedzą.
    Dlatego został zablokowany.

    Oni też doskonale wiedzą co mają za uszami i wielokrotnie udowadniali,
    że mają to w dupie, więc robią to z premedytacją.

    https://niezalezna.pl/440942-koniec-rosyjskiej-propa
    gandy-w-polskim-internecie-portal-marcina-roli-zablo
    kowany

    A tu z 2019:
    https://pl-pl.facebook.com/osrodek.monitorowania/pos
    ts/1021621271346339/

    "WREALU24 ZABLOKOWANE!

    Ziejąca nienawiścią internetowa telewizja Marcina Roli została
    zablokowana na YouTube! Kanał nie może prowadzić relacji na żywo ani
    publikować filmów po trzecim, ostatecznym ostrzeżeniu ze strony serwisu.
    Kolejnym krokiem jest nieodwołane usunięcie kanału.

    Dziękujemy wszystkim, którzy wraz z nami zgłaszali nienawistne treści
    publikowane przez Marcina Rolę i kolegów!

    Ostatnio zgłaszaliśmy m.in. filmy, w których redaktorzy wrealu24
    pochwalali ataki na Marsz Równości w Białymstoku.

    Marcin Rola został już skazany w procesie za nazywanie uczestniczek
    Czarnego Protestu "feminazistkami" (wyrok jest nieprawomocny), jego
    kolega Roman Sklepowicz stanął przed sądem za słowa "kto to rucha" wobec
    tych samych kobiet."

    "Przeciwko prowadzącym program Ośrodek złożył kilkanaście zawiadomień o
    przestępstwa nawoływania do nienawiści."

    Niestety, z tego co widzę, na YT nadal funkcjonują.
    Powinni reagować częściej i bardziej skutecznie.

    > Pokazuje że zablokowano coś, co w zasadzie nie miało treści jeszcze.

    No tak. Bo oczywiście internety mają krótką pamięć i wszystko
    wcześniejsze zostało skasowane i zapomniane. Nigdy się nie wydarzyło.

    https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wrealu24-tv-us
    uniety-z-youtube-za-mowe-nienawisci-marcin-rola-zyje
    my-w-czasach-pelzajacego-totalitaryzmu

    "Autorzy wRealu24.tv zdecydowali się ukryć zdecydowaną większość
    zamieszczonych wcześniej nagrań, tak żeby nie można było zgłosić
    zastrzeżeń wobec nich i usunąć całego kanału."

    Ciekawe dlaczego, skoro w tych materiałach nic złego nie było...

    > Więc jak można było zablokować za szerzenie jakiś treści skoro ich nie
    > było?

    Czyli mogę przez np. rok srać komuś na wycieraczkę, zrobić sobie przerwę
    na przebudowywanie i udawać, że wcześniej nic takiego nie miało miejsca?

    > ale kojarzysz, że aby trafić na listę powinien być powód - więc
    > należałoby przedstawić dowód na to, że coś tam było niewłaściwego?

    A ile jeszcze powodów potrzebujesz, skoro ilość dotychczasowych cię nie
    przekonała?

    > Cenzura prewencyjna? To konstytucyjnie jest zabronione...

    Szczucie na innych ludzi i rozpowszechnianie fiutinowskich kłamstw i
    propagandy też jest zabronione.

    > na takiej zasadzie, skoro nie musisz podać żadnych dowodów, możesz.

    Ale w tym przypadku zostali zablokowani na innej zasadzie.
    Został podany powód, a dowody są powszechnie znane.

    > nie nie wiadomo kto, podobnież ABW, ale podobnież,

    Wiadomo kto.
    https://www.press.pl/tresc/70622,za-szerzenie-rosyjs
    kiej-propagandy-abw-zablokowala-serwis-telewizji-wre
    alu24-i-11-innych-stron

    https://dorzeczy.pl/opinie/297082/strony-wrealu24-za
    blokowane-konferencja-konfederacji-i-roli.html

    Okazuje się, że nawet Winnicki wie kto.

    > za co nie wiadomo,

    Wiadomo za co.

    > bo nie ma oficjalnego dokumentu który by stwierdzał za co.

    Zawsze można zapytać blokującego, skoro wiadomo kto zablokował, za co.

    > jakimi informacjami - jprdle... Podaj przykład takiej informacji.

    Ale że co? Mam ci zacytować całą ich tfurczość?
    Sam nie możesz przejrzeć?

    Zresztą już ktoś to za ciebie zrobił:
    https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/publicysta-wre
    alu24-skazany-na-1-tys-zl-grzywny-za-rasistowskie-sl
    owa-w-programie

    "W wyroku stwierdzono, że Ł. został skazany na podstawie art. 275
    Kodeksu karnego stanowiącego, że ,,kto publicznie znieważa grupę ludności
    albo poszczególną osobę z powodu jej przynależności narodowej,
    etnicznej, rasowej, wyznaniowej albo z powodu jej bezwyznaniowości lub z
    takich powodów narusza nietykalność cielesną innej osoby, podlega karze
    pozbawienia wolności do lat 3" oraz art. 37a Kodeksu karnego pozwalający
    karę do roku więzienia zamienić na karę ograniczenia wolności na minimum
    3 miesięcy albo grzywnę. - Przyjmując, że na podstawie zebranych dowodów
    okoliczności czynu i wina oskarżonego nie budzi wątpliwości - zaznaczono."

    "Dzięki działaniom związanym z monitorowaniem programów i audycji TVP,
    wrealu24 i TV Republiki udało nam się zarejestrować rasistowską
    wypowiedź jedego z dziennikarzy."

    Napisz do Ośrodka Monitorowania Zachowań Rasistowskich i
    Ksenofobicznych, na pewno podeślą ci więcej konkretnych przykładów ich
    "informacji", skoro nie potrafisz lekcji odrabiać samodzielnie.

    > jeśli nie musisz przedstawiać dowodu, to każdemu.

    Dowody są powszechnie dostępne.

    > Ja wiem, dla Ciebie
    > myślenie to widac zbyt abstrakcyjna forma, ale jeśli nie musisz
    > przedstawiać dowodu tylko robić pod widzimisię, to można każdemu.

    Ale to nie było widzimisię.
    Prawo nakazuje blokowanie rozpowszechniania fiutinowskiej propagandy.
    Fiutinowska propaganda nie działa od wczoraj, ani od wybuchu wojny.
    Więc to nie jest tak, że ta wcześniejsza się nie liczy, że wystarczy
    zrobić przebudowywanie i nie ma sprawy.

    > Tak w sejmie takich faszystów jest wielu - szczególnie po lewej stronie...

    To świetny przykład. Dziękuję za przypomnienie.
    Współcześni faszyści oczywiście w ramach tej samej wady umysłowej
    nazywają wszystkich innych faszystami. Głoszą faszystowskie treści
    równocześnie wstydząc się ich.
    Robią też tak, że obrażają się za nazywanie ich faszystami i
    równocześnie zapraszają na swoje spędy innych faszystów, którzy jawnie
    się do faszyzmu przyznają (ci przynajmniej są uczciwi, nie wstydzą się
    swoich poglądów i najwyraźniej są odważniejsi od naszych rodzimych).

    https://natemat.pl/222553,neofaszysta-z-wloch-goscie
    m-polskich-narodowcow-jest-zapewnienie-ze-do-sejmu-w
    stepu-nie-ma

    Inne przykłady znajdziesz samodzielnie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 64. Data: 2022-05-13 18:26:20
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 13.05.2022 o 17:47, Shrek pisze:

> [...]
    > innym będzie innych i nie ty będziesz o tym decydował. Takich jak akurat
    > komu wygodnie. Może być julek, może być kontrolerów lotniczych,

    Wtedy będziemy dyskutować o zablokowaniu julek i kontrolerów lotniczych.

    A na razie niektórzy mają dziwne wątpliwości dlaczego zablokowano
    fiutinowskie ścieki.

    > Bo blisko patrzysz. A mało to już razy było "do tego się nie posuną > tu
    > byli pół roku temu > tu są > tam kurwa poszli"?

    Oczywiście masz rację.
    I nie mam złudzeń, że jak się ta ekipa utrzyma, to tak właśnie będzie.

    Z czego nijak nie wynika, że zablokowanie fiutinowskiego ścieku nie jest
    słuszne.

    > To czemu tak na kontroli mediów zależy naszym pisim, orbanowi czy nawet
    > putinowi, skoro nie potrzebują?

    Czego nie potrzebują? Kontroli nad mediami? Potrzebują.
    Napisałem, że nie potrzebują precedensu do robienia czego chcą.

    Nasi, jeszcze, muszą jakieś pozory zachowywać.

    > A następny będzie przez naszych.

    Pełna zgoda. Nie mam żadnych złudzeń, że tak właśnie będzie, jeżeli
    obecna ekipa utrzyma się przy władzy.

    Co nie znaczy, że należy pozwalać na fiutinowski ściek.

    Bo to nie jest tak, że jak w Konstytucji zapisano, że zakazane jest
    istnienie faszystowskich organizacji, to znaczy, że każda władza
    natychmiast skorzysta z okazji do delegalizowania wszystkich innych
    organizacji.
    Obecna Konstytucja, o ile dobrze pamiętam, funkcjonuje z takim zapisem
    od 1997 roku i nikt rozsądny nie domaga się usunięcia takiego zapisu, bo
    być może jakaś władza na podstawie precedensu tego zapisu zechce
    zdelegalizować partię julek, albo kontrolerów lotniczych.

    > Chyba masz mgłę kowidową,

    Nie nie mam.

    > skoro twierdzisz, że możliwość że pisia (albo
    > nawet inna) władza wykorzysta okazję do założenia kaganca na ryj
    > politycznym wrogom jest realna za szurstwo.

    Chyba masz mgłę kowidową. Niczego takiego nie twierdzę.

    > Weź trochę wyluzuj, bo
    > wszędzie szurów widzisz - to zaczyna przypominać jakąś paranoję;)

    Nie wszędzie.

    A szury miały rację.
    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 65. Data: 2022-05-13 21:45:08
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.05.2022 o 17:32, A. Filip pisze:
    > A co do mnie: Jak dla mnie który zaglądał na rt.com raz na miesiąc lub
    > dwa tą blokadą Play dokonał niezwykle skutecznej promocji tego portalu.
    > Może zacznę zaglądać raz na 2-3 tygodnie;-)

    Jak nigdy tam nie zaglądałem, to teraz rzuciłem okiem. Nie za bardzo
    widzę specjalne różnice pomiędzy tym, co oni tam piszą z takim ONET-em.
    Trochę inny kontekst. Piszą, że ratują Rosjan.

    --
    Robert Tomasik

  • 66. Data: 2022-05-13 23:48:28
    Od: n...@o...pl

    "A. Filip" <a...@p...pl> napisał(-a):

    > Zaś założenie ze ABW bez "pomocy" sądu może wprowadzić _trwałą_ blokadę
    > (w czasie pokoju/stanu zwyczajnego) dla mnie jest laniem sikiem prostym
    > za fundamenty państwa prawa.

    Gdzie byłeś jak w Polsce walczono o praworządność?
    Byłeś w dupie.
    No więc dalej w niej jesteś, tylko teraz nieco głębiej.
    I nie zawracaj innym tejże dupy -- trzeba było ogarnąć się wcześniej.

    Mam nadzieję, że objaśniłem wszystko w sposób ogólny, ale prosty i przystępny.

  • 67. Data: 2022-05-14 00:50:39
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    n...@o...pl pisze:

> [...]
    >
    > Mam nadzieję, że objaśniłem wszystko w sposób ogólny, ale prosty i przystępny.

    Napisz wprost którą walkę w której bardzo konkretnej sprawie masz na
    myśli albo wal się na drzewo. Bo ci wyjdzie że komuniści walczyli o
    sprawiedliwość (społeczną) a przegrali bo za mało ludzi ich poparło.

    "Dla jednego bojownik o wolność, dla drugiego terrorysta"

    --
    A. Filip

  • 68. Data: 2022-05-14 01:25:36
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-05-13, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Odpowiedź jest oczywiście prosta i ją znasz;) Znacznie ciekawsze pytanie
    > jest czemu skoro blokujemy RT to nie można by na przykład zablokować TVN:P

    Tu też jest prosta odpowiedź: bo się nadal troszkę boimy różnych reakcji.

> [...]
    > walczyć z "wrogiem wewnętrznym". Co już jawnie próbowała zrobić i gdyby
    > TVN nie był amerykański to zapewne by zrobiło skutecznie.

    Wbrew pozorom co robi fiutin i pis nie jest pod względem modus operandi
    dalekie. To jak kilkulatek sprawdzający jak daleko może się posunąć w
    spełnianiu swoich zachcianek. Oczywiście fiutin z racji bycia na innym
    etapie ma swój rozmach, pis, na szczęście dla nas, jest ograniczony
    innym miejscem Polski w układzie geopolitycznym i musi zachowywać
    pozory. Nie mniej bez przerwy próbuje, a potem zamiata pod dywan lub
    wycofuje się z tego co nasrał. Zdecydowanie nie potrzebują w tej chwili
    nowej afery TVN, nawet bez amerykańskich powiązań. Nigdy też nie będą w
    stanie przekonywująco, nie że dla zagranicznych partnerów, dla siebie,
    zrównać TVN z RT, więc trochę wątpię, aby dało się to tutaj tak
    załatwić. TVN to nie jest jakaś mała regionalna gazetka, której kłopotów
    nikt nie zauważy.

> [...]
    > medialnie. Stosunek do konfy mam określony w sygnaturce. Ale czy
    > popierałbym zdelegalizownie konfy na tej podstawie - no raczej nie. Z
    > naciskiem na raczej. Temat ciężki a granica płynna. Tak jak pisałem -
    > mamy defacto otwartą "operację specjalną" z rosja, więc szczególne
    > warunki powodują szczególne działania. Ale osobną sprawą jest to, czy to
    > jest "dobre". Akceprujemy to w takich a nie innych warunkach. Problem w
    > tym, że te warunki (na szczęście) się kiedyś zmienią a metody i
    > precedens zostanie. Z mojego punktu widzenia nie powinnismy ich

    Póki jesteśmy w Unii i paru innych miejscach to nigdy nie będzie to
    jakiś pisowski samograj. Ale generalnie jest to ten dylemat, o którym
    pisałem w innym poście. Gdzie postawić tę granicę.

    --
    Marcin

  • 69. Data: 2022-05-14 01:50:45
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Jak nigdy tam nie zaglądałem, to teraz rzuciłem okiem. Nie za bardzo
    > widzę specjalne różnice pomiędzy tym, co oni tam piszą z takim ONET-em.
    > Trochę inny kontekst. Piszą, że ratują Rosjan.

    Trochę inny kontekst?
    Czyli jesteś upośledzony umysłowo, albo jesteś zwykłym debilem
    niebezpiecznym dla otoczenia, którego trzeba izolować.

    Napisali, że fiutin rozpoczął wojnę żeby ratować rosjan...
    I to w/g ciebie jest "trochę inny kontekst".

    Masz śmietnik w głowie. Powinieneś się leczyć.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 70. Data: 2022-05-14 10:48:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.05.2022 o 18:26, Kviat pisze:

    > Może.
    > Wtedy będziemy dyskutować o zablokowaniu julek i kontrolerów lotniczych.

    Ale władza będzie miał w dupie twoją dyskusję. Jest prawo to z niego
    korzystają i tyle. A ty to prawo popierasz.

    > Oczywiście masz rację.
    > I nie mam złudzeń, że jak się ta ekipa utrzyma, to tak właśnie będzie.

    I takie własnie rowiązania prawne popierasz, bo teraz akurat teraz ci
    pasują.

    > Z czego nijak nie wynika, że zablokowanie fiutinowskiego ścieku nie jest
    > słuszne.

    A czy ja piszę, że nie jest sluszne?

    > Czego nie potrzebują? Kontroli nad mediami? Potrzebują.
    > Napisałem, że nie potrzebują precedensu do robienia czego chcą.

    Może i nie potrzebują, ale mając precedens im o wiele łatwiej. Dając im
    taki precedens dajesz im broń. Choćby w sądzie. Oczywiście nie ma w
    polsce "prawa precedensu" ale jest "utrwalona linia orzecznictwa" i na
    nią będą sie powoływać. Przeszedłem to w praktyce. I nie mam
    wątpliwości, że jak jakaś podobna sprawa skonczy się w sądzie to ten
    przykład będzie przywoływany jako usprawiedliwienie.

    > Co nie znaczy, że należy pozwalać na fiutinowski ściek.

    Szczerze? Jaki to ma zasięg? Do kogo trafia? Znasz kogoś kto czyta RT?
    Bo odnoszę wrażenie że jak ktoś tam zagląda, to i tak putina popiera i
    nic to nie zmienia.

    I na wzajem:P

    --
    Shrek