eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Date: Fri, 13 May 2022 18:26:20 +0200
    <a...@w...eu> <t5h3h6$163a$1@gioia.aioe.org>
    <t5i67g$1pmq$1@gioia.aioe.org> <t5i922$mbo$1@gioia.aioe.org>
    <t5ia28$12do$1@gioia.aioe.org> <t5ibq0$1o1o$1@gioia.aioe.org>
    <1...@4...net> <t5j65t$2al$1@gioia.aioe.org>
    <627d1f33$0$477$65785112@news.neostrada.pl>
    <627d2311$0$487$65785112@news.neostrada.pl>
    <l%gfK.1032296$sb1.582273@fx11.ams1>
    <627df541$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <t5l74t$1oav$1@gioia.aioe.org>
    <627e7dad$0$453$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 13.05.2022 o 17:47, Shrek pisze:

    > W tym konkretnym przypadku konkretnych ścieków i temu nie zaprzeczam. W
    > innym będzie innych i nie ty będziesz o tym decydował. Takich jak akurat
    > komu wygodnie. Może być julek, może być kontrolerów lotniczych,

    Może.
    Wtedy będziemy dyskutować o zablokowaniu julek i kontrolerów lotniczych.

    A na razie niektórzy mają dziwne wątpliwości dlaczego zablokowano
    fiutinowskie ścieki.

    > Bo blisko patrzysz. A mało to już razy było "do tego się nie posuną > tu
    > byli pół roku temu > tu są > tam kurwa poszli"?

    Oczywiście masz rację.
    I nie mam złudzeń, że jak się ta ekipa utrzyma, to tak właśnie będzie.

    Z czego nijak nie wynika, że zablokowanie fiutinowskiego ścieku nie jest
    słuszne.

    > To czemu tak na kontroli mediów zależy naszym pisim, orbanowi czy nawet
    > putinowi, skoro nie potrzebują?

    Czego nie potrzebują? Kontroli nad mediami? Potrzebują.
    Napisałem, że nie potrzebują precedensu do robienia czego chcą.

    Nasi, jeszcze, muszą jakieś pozory zachowywać.

    > A następny będzie przez naszych.

    Pełna zgoda. Nie mam żadnych złudzeń, że tak właśnie będzie, jeżeli
    obecna ekipa utrzyma się przy władzy.

    Co nie znaczy, że należy pozwalać na fiutinowski ściek.

    Bo to nie jest tak, że jak w Konstytucji zapisano, że zakazane jest
    istnienie faszystowskich organizacji, to znaczy, że każda władza
    natychmiast skorzysta z okazji do delegalizowania wszystkich innych
    organizacji.
    Obecna Konstytucja, o ile dobrze pamiętam, funkcjonuje z takim zapisem
    od 1997 roku i nikt rozsądny nie domaga się usunięcia takiego zapisu, bo
    być może jakaś władza na podstawie precedensu tego zapisu zechce
    zdelegalizować partię julek, albo kontrolerów lotniczych.

    > Chyba masz mgłę kowidową,

    Nie nie mam.

    > skoro twierdzisz, że możliwość że pisia (albo
    > nawet inna) władza wykorzysta okazję do założenia kaganca na ryj
    > politycznym wrogom jest realna za szurstwo.

    Chyba masz mgłę kowidową. Niczego takiego nie twierdzę.

    > Weź trochę wyluzuj, bo
    > wszędzie szurów widzisz - to zaczyna przypominać jakąś paranoję;)

    Nie wszędzie.

    A szury miały rację.
    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr