    From: p...@7...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Bezprawny dostęp do dokumentów sądowych
    Date: Fri, 20 Jun 2008 09:16:09 -0700 (PDT)

    Witam Serdecznie!
    Wystąpiłem do sądu pracy przeciwko byłemu pracodawcy... O wypłatę
    zaległego wynagrodzenia, kasę za okres wypowiedzenia a przede
    wszystkim uznanie stosunku pracy. To prywaciarz i kawał drania, ale
    nie o to chodzi...
    Chodzi o to, że w Sądzie jako dowód przedstawił kserokopię dokumentu
    sądowego, a konkretnie wezwanie na sprawę o obnizenie alimentów,
    którą to sprawę jakiś czas temu założyłem mojej byłej żonie... Razem z
    wezwaniem jest mój pozew, kopia zaświadczenia ze skarbówki o moich
    dochodach i kopie aktów urodzeń moich dzieci (wszystkich - tych z
    byłego małżeństwa i tych z obecnego związku)... To ma być dowód, że
    "jestem złym człowiekiem"
    i ogólnie kłamcą itp... Te dokumenty "pożyczyła" mu do skserowania
    moja była, nie wiem czy z głupoty, czy ze złośliwości, nieważne...
    A teraz nurtujące mnie pytania:

    1) Czy takie dokumenty podlegają jakiejś ochronie? (Myślę, że tak,
    tylko nie wiem czego szukać)
    2) Czy jak zaniosę pismo do prokuratury z prośbą o wyjaśnienie, skąd
    były pryncypał wszedł w posiadanie tych dokumentów, to prokurator
    podejmie jakieś kroki?
    3) Czy istnieje coś takiego jak "wyłudzenie" dokumentów ( informacji )
    dla niego nie przeznaczonych?
    4) Czy moja była żona miała prawo mu bez mej zgody udostępnić takie
    dokumenty do skserowania?

    Raczej skłaniam się do tego, że moja była żona dała mu je z głupoty,
    albo jej zapłacił...Facet
    zrobił totalną inwigilację mojej osoby...Chciało mu się jechać
    przeszło 200km :-)
    Będę wdzięczny za wszelką podpowiedź