  • Data: 2008-06-21 11:41:14
    Temat: Re: Bezprawny dostęp do dokumentów sądowych
    Od: jedrus <a...@n...btx.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa pisze:

    > Zaznaczam, że pisałem to w kontekście tego wątku - czyli kiedy z akt
    > skorzystać chce strona (lub pełnomocnik). Co potem zrobi z tymi
    > informacjami - to już jego/jej broszka i nie ma znaczenia, czy to akta
    > sprawy, czy plotki z magla.

    Wiem dlatego zaznaczylem ze sie "podpinam" bo interesuje mnie to
    wszystko co jest w temacie oczywiscie od slowa "dostep....." :-)

    > Dostęp do KW powinien mieć każdy, kto wykaże, że ma w tym interes (np.
    > chce kupić i chce sprawdzić). Przynajmniej do tych "w komputerze".

    Tez tak mysle ze "powinien" ale czy jest gdzies w sieci odpowiedni art
    lub & ktory wrszcie umozliwi rolowanym "nowakom czy kowalskim"
    sprawdzenie tego?

    --
    jedrus

    Euro 2008 - terminarz, wyniki, tabele-
    http://mokotow.btx.pl/content/view/94/82/
    Jezeli wiesz o Mokotowie cos czego inni nie wiedza, koniecznie podziel
    sie tym na http://www.mokotow.btx.pl