eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBezpłatna opieka serwisowa › Bezpłatna opieka serwisowa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Marcin Szydło <s...@C...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Bezpłatna opieka serwisowa
    Date: Thu, 28 Jul 2005 01:09:48 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 39
    Sender: s...@v...pl@brr126.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Message-ID: <dc93ve$cvr$1@news.onet.pl>
    Reply-To: s...@C...pl
    NNTP-Posting-Host: brr126.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1122505518 13307 83.29.111.126 (27 Jul 2005 23:05:18 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 27 Jul 2005 23:05:18 GMT
    User-Agent: Xnews5.02.24p Mime-proxy/1.4.c.3 (Win32)
    X-Antivirus: avast! (VPS 0530-1, 2005-07-26), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:315823
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam
    Sytuacja ma się następująco. Od momentu zgłoszenia usterki telewizora
    minął tydzień zanim zjawił się serwisant u mnie w domu i od tego dnia
    mija już w tej chwili ponad pięć tygodni a ja dalej mam go
    nienaprawionego. Został zakupiony w sierpniu 2003 roku i w warunkach
    gwarancji mam napisane iż "Niniejsza gwarancja zapewnia serwis w ciągu
    24 miesięcy, w tym 12m-cy gwarancji i 12m-cy bezpłatnej opieki
    serwisowej polegającej na bezpłatnym, skutecznym usunięciu uszkodzenia
    pod warunkiemm, że niesprawność ta objęta jest zakresem gwarancji"
    (jest bo padła elektronika). Następnie opisane są warunki gwarancji
    czyli sprawy terminów (28 dni), warunków wymiany (5 napraw) itd.,
    czyli wszystko co dotyczy pierwszych 12 miesięcy. Kodeks Cywiny art.
    577-581 mówi też tylko o Warunkach Gwarancji. Szlak mnie trafia na to
    jak zostałem potraktowany przez serwisanta tegoż serwisu. Mając do mnie
    trzy numery telefonów (praca,dom, komórka) dzwonił na stacjonarny kiedy
    był przed moim domem, a nie zadzwonił na komórkę (miałem 5min by
    podejść). Powiedział póżniej że wyszedł z założenia, że każdy w sobotę
    przeważnie jest w domu. Wcześniej umawiał się ze mną dwa razy i nie
    przyjeżdżał bo mu się raz auto zepsuło, bo nie zdążył, to miał komórkę
    rozładowaną...
    Żeby było jeszcze śmieszniej oddałem do naprawy miesiąc temu drzwiczki
    od pralki znanej firmy i sytuacja się powtórzyła. Gość z serwisu
    próbował się do mnie dodzwonić na stacjonarny codziennie od 15.07 do
    26.07, że już mogę odebrać element naprawiony. On nie miał numeru
    komórki do mnie ale pani w pokoju obok, która miała na biurku moje
    zgłosznie zapomniała, że ma ten numer.
    Czy są jakieś regulacje prawne określające postępowanie serwisów po
    okresie gwarancyjnym tzw. bezpłatnej opieki serwisowej czy po prostu w
    tym kraju ma się klienta w d..e i naprawią bezpłatnie oraz skutecznie
    artykuł za pół roku ?
    Z góry dzięki za rady.

    --
    Marcin

    GG : 1700936 ICQ: 322888571
    Skype: martini_pl AQQ: 155118


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1