  • Data: 2003-10-28 13:41:21
    Temat: Bardzo pilne - sprawa sadowa
    Od: "AJA" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    WItam wszystkich
    Bylem w sadzie w sprawie o zaplate za prace. Firma w ktorej pracowalem nie
    wyplacila mi za jeden miesiac. Przedstawiciela na rozprawie nie bylo.
    Wyslali pismo ze zgadazaja sie z roszczeniami. Wszystko bylo by fajnie,
    ale:
    - firma ktora pozwalem zwala sie XXX sp. z o.o.
    - jak bylem na rozprawie okazalo sie ze zmienili nazwe na YYY sp. z o.o.
    oraz ogloszono jej upadlosc

    W sadzie otrzymalem wyrok z wykonalnoscia natychmiastowa. A dowiedzialem sie
    rowniez ze do firmy ma wejsc syndyk masy upadlosciowej w tym tygodniu. Czy
    wobec tego moge jeszcze isc do komornika by sciagnal z firmy YYY kase? Co
    jezeli ta firma YYY tej kasy nie ma bo wszystko co mogla odsprzedala za
    symboliczna zlotowke firmie nowej ktora powstala obok i sie zwie XXX
    S.A.

    Prosze o pomoc jak mozna sciagnac to co mi nie oddali co mi nie wyplacili.
    CZy jedyny sposob to isc do Funduszu Gwarantowanych Swiadczen Socjalnych? A
    z tego co wiem to nie otrzymam calosci kwoty tak?
    Jak to z tym jest. Podobno jest to 80% jednak nie wiecej niz srednia
    krajowa. Czy dotyczy to calej kwoty nie wiecej niz srednia krajowa czy tez
    za kazdy miesiac niezaplacony. A wobec tego co z naleznoscia za
    niewykozystany urlop w tym okresie pracy.
    Dodam co wazne ze w starej firmie nie pracuje.

    Pozdrawiam i licze na Wasza pomoc.
    AJA