eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBank - nieterminowe rozpatrywanie reklamacji › Bank - nieterminowe rozpatrywanie reklamacji
  • Data: 2006-07-05 21:06:37
    Temat: Bank - nieterminowe rozpatrywanie reklamacji
    Od: Jasek' <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam ponownie,

    Drugie pytanie w dniu dzisiejszym... Czy mozna cos zrobic niemilego
    pewnemu Bankowi (Banku?), ktory nieterminowo rozpatruje reklamacje? Wg.
    "ichniego" regulaminu - odpowiedz na reklamacje ma nastapic w ciagu 30
    dni. Na rozpatrzenie jednej czekalem - 110 dni, dzisiaj mija 40 dzien od
    dnia zlozenia kolejnej (oczywiscie monituje caly czas). Pewnie nie ma
    tak dobrze, ze brak odpowiedzi w teminie oznacza zgode po mysli klienta?

    I jeszcze jedno, czy odpowiedz "bez sensu" na reklamacje jest
    odpowiedzia na reklamacje? (pytanie typu - prosze o zwrot "oplaty
    operacyjnej w wysokosci 50 PLN pobranej w dniu xx, lub podanie powodu
    jej naliczenia" - odpowiedz "w odpowiedzi na reklamacje z dnia xx,
    informujemy ze dnia yy pobralismy kwote w wysokosci 50 PLN tytulem
    "oplata operacyjna". Lub wariant odpowiedzi nr2, "Nasi pracownicy
    staraja sie wyjansnic powod naliczenia oplaty, jendakze na chwile obecna
    nie jestesmy w stanie podac przewidywanego terminu odpowiedzi na Pana
    pismo".


    Grrrrrrrrrrrr....

    Jacek
    PS. Zmiana banku nie wchodzi w gre niestety...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1