eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBank - nieterminowe rozpatrywanie reklamacji › Re: Bank - nieterminowe rozpatrywanie reklamacji
  • Data: 2006-07-05 23:11:25
    Temat: Re: Bank - nieterminowe rozpatrywanie reklamacji
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >> Pewnie nie ma tak dobrze, ze brak odpowiedzi w teminie
    >> oznacza zgode po mysli klienta?
    >
    > Chyba jest :)

    I co z tego, skoro i tak mimo ustawowego obowiazku uznania reklamacji nikt
    mu tej reklamacji nie bedzie chcial uznac, bo jedyna sankcja jaka im grozi,
    jest skierowanie przez klienta sprawe na droge sadowa....

    Pozdrawiam,

    Tiger


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 06.07.06 06:28 kam

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1