-
1. Data: 2006-07-05 21:06:37
Temat: Bank - nieterminowe rozpatrywanie reklamacji
Od: Jasek' <j...@p...onet.pl>
Witam ponownie,
Drugie pytanie w dniu dzisiejszym... Czy mozna cos zrobic niemilego
pewnemu Bankowi (Banku?), ktory nieterminowo rozpatruje reklamacje? Wg.
"ichniego" regulaminu - odpowiedz na reklamacje ma nastapic w ciagu 30
dni. Na rozpatrzenie jednej czekalem - 110 dni, dzisiaj mija 40 dzien od
dnia zlozenia kolejnej (oczywiscie monituje caly czas). Pewnie nie ma
tak dobrze, ze brak odpowiedzi w teminie oznacza zgode po mysli klienta?
I jeszcze jedno, czy odpowiedz "bez sensu" na reklamacje jest
odpowiedzia na reklamacje? (pytanie typu - prosze o zwrot "oplaty
operacyjnej w wysokosci 50 PLN pobranej w dniu xx, lub podanie powodu
jej naliczenia" - odpowiedz "w odpowiedzi na reklamacje z dnia xx,
informujemy ze dnia yy pobralismy kwote w wysokosci 50 PLN tytulem
"oplata operacyjna". Lub wariant odpowiedzi nr2, "Nasi pracownicy
staraja sie wyjansnic powod naliczenia oplaty, jendakze na chwile obecna
nie jestesmy w stanie podac przewidywanego terminu odpowiedzi na Pana
pismo".
Grrrrrrrrrrrr....
Jacek
PS. Zmiana banku nie wchodzi w gre niestety...
-
2. Data: 2006-07-05 21:15:11
Temat: Re: Bank - nieterminowe rozpatrywanie reklamacji
Od: scream <n...@p...pl>
Dnia Wed, 05 Jul 2006 17:06:37 -0400, Jasek' napisał(a):
> Pewnie nie ma tak dobrze, ze brak odpowiedzi w teminie
> oznacza zgode po mysli klienta?
Chyba jest :)
--
best regards,
scream (at)w.pl
Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.
-
3. Data: 2006-07-05 23:11:25
Temat: Re: Bank - nieterminowe rozpatrywanie reklamacji
Od: "Tiger" <c...@c...pl>
>> Pewnie nie ma tak dobrze, ze brak odpowiedzi w teminie
>> oznacza zgode po mysli klienta?
>
> Chyba jest :)
I co z tego, skoro i tak mimo ustawowego obowiazku uznania reklamacji nikt
mu tej reklamacji nie bedzie chcial uznac, bo jedyna sankcja jaka im grozi,
jest skierowanie przez klienta sprawe na droge sadowa....
Pozdrawiam,
Tiger
-
4. Data: 2006-07-06 06:28:33
Temat: Re: Bank - nieterminowe rozpatrywanie reklamacji
Od: kam <#k...@w...pl#>
Jasek' napisał(a):
> Pewnie nie ma
> tak dobrze, ze brak odpowiedzi w teminie oznacza zgode po mysli klienta?
nie ma
KG