  • Data: 2005-08-12 20:20:13
    Temat: Art. 68 (2) KC - naprawde tak jest ???
    Od: c...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    Art. 68 (2) KC:
    Jeżeli przedsiębiorca otrzymał od osoby, z którą pozostaje w stałych stosunkach
    gospodarczych, ofertę zawarcia umowy w ramach swej działalności, brak
    niezwłocznej odpowiedzi poczytuje się za przyjęcie oferty.

    Wyobraźmy sobie taką sytuacje:
    1. Mam firmę handlową, współpracuję z kilkudziesięcioma kontrahentami.
    2. Przesyłam im ofertę, gdzie podnoszę ceny, stwierdzam że mogą kupować tylko
    ode mnie, a gdyby chcieli zrezygnować z umowy, płacą milion złotych, tego typu
    kwiatki.
    3. Większość wyrzuca ofertę do kosza - w końcu to tylko oferta (propozycja).
    4. Czekam tydzień (no, może dwa) i jestem ustawiony na całe życie.

    Mam nadzieję, że się mylę, bo inaczej wcześniej czy później ktoś taki numer wytnie.

    Pozdrawiam,
    Marcin