  • Data: 2007-08-28 08:00:03
    Temat: Aneks do umowy o pracę - ignorancja pracodawcy.
    Od: "ernest74" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Na początku sierpnia firma dała mi do podpisania aneks do umowy o pracę z datą
    1 lipca. Nie podoba mi się zmiana warunków pracy (płacy, wypowiedzenia,
    choroby itd...) więc nie podpisałem tego aneksu.

    Pracodawca, jednak robi swoje, tak jakbym podpisał tą umowę. Lipcowa pensja
    przyszła na nowych zasadach. Nikt się nie martwi tym, że aneksu nie podpisałem...

    Wg mnie pracuję na starych zasadach, bo przecież nie zgodziłem się na nowe.
    Pensja wyższa o 150 zł, traktuję to jako jakąś bliżej nieokreśloną premię.
    W całej sprawie nie chodzi o te 150 zł tylko o ogrsze warunki w aneksie -
    według mnie - oczywiście.

    Co robić? Co na to KP?