  • Data: 2007-11-05 08:27:31
    Temat: Akt notarialny a hipoteka-PROSZE O POMOC...
    Od: vvx <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Bede podpisywal jutro akt notarialny przenoszacy wlasnosc mieszkania.
    Jest to mieszkanie kupowane od Spoldzielni mieszkaniowej, nowe ;). Mam
    pytanie-kupujac mieszkanie musialem wziac kredyt mieszkaniowy. Teraz
    bede musial zalozyc ksiege wieczysta i uzyskac wpis do hipoteki. Czy
    moge prosic o to notariusza? Wiem,ze niektore kancelarie zalatwiaja
    takie sprawy- czy jest to ich obowiazek, czy dobra wola?

    i jeszcze jedno: na co mam zwrocic uwage w akcie notarialnym (wiem,
    wiem,ze na wszystko, ale moze ktos moze podpowiedziec cos
    szczegolnego ;))

    dziekuje za pomoc i pozdrawiam wszystkich zyczac, aby weekend nadszedl
    jak najszybciej ;)

    vvx