eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwrot towaru laptop i wypalony pikselzwrot towaru laptop i wypalony piksel
  • Data: 2005-01-02 14:41:33
    Temat: zwrot towaru laptop i wypalony piksel
    Od: "James Bond" <b...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam grupowiczow!
    31.12.2004 kupilem laptopa acera w normalnym sklepie komputerowym.
    Wszystko bylo oko jak go testowalem.
    Jednak jak juz go kupilem i przywiazlem do domu
    ujawnil sie wypalony piksel(a w zasadzie subpixel - swieci na czerwono).
    Moim zdaniem towar jest wadliwy a ten punkt na matrycy przeszkadza mi w
    pracy.
    Przeczytalem gwarancje w ktorej jest napisane ze acer nie odpowiada
    za drobne uszkodzenia matrycy chyba ze na 1milion przypada nie mniej niz 4
    uszkodzone piksele.

    Czy da sie cos zrobic w tym casusie?
    Z mojego punktu widzenia wchodzi wymiana na niewadliwy lub zwrot gotowki!

    Pozdrawiam i Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1