eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwrot towaru laptop i wypalony piksel › Re: zwrot towaru laptop i wypalony piksel
  • Data: 2005-01-03 12:45:45
    Temat: Re: zwrot towaru laptop i wypalony piksel
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sun, 2 Jan 2005 17:41:30 +0100, James Bond napisał(a):

    > Myslisz ze nie czytalem?
    > Jasne ze czytalem.
    > Wszystko bylo oko.
    > Dopiero po weekendzie sie subpiksel wadliwy ujawnil.

    Czekaj, bo czegoś nie rozumiem - czytałeś, że gwarancja dopuszcza wadliwe
    piksele i mimo to kupiłeś ten sprzęt???

    Czytałeś, kupiłeś i teraz chcesz, żeby ktoś ci pomógł ominąć warunki
    gwarancji tego co kupiłeś????

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org
    Internet Explorer służy do przeglądania zawartości internetu
    z Twojego komputera i vice-versa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1