eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwrot towaru laptop i wypalony piksel › Re: zwrot towaru laptop i wypalony piksel
  • Data: 2005-01-03 10:04:53
    Temat: Re: zwrot towaru laptop i wypalony piksel
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Wieslaw Lubas napisał(a):

    [...]

    > Ilosc uszkodzonych pikseli/subpikseli dopuszczalnych w matrycy LCD
    > okresla norma ISO. Wiekszosc producentow na nia sie powoluje w swoich
    > kartach gwarancyjnych.

    Hmm... Przedewszystkim to przy zakupie laptopa (a w zasadzie czegokolwiek)
    nalezy wybrac sprzedawce, ktory w takim jak opisany tu przypadek nie
    bedzie robil klopotow z wymiana sprzetu (czytaj: wezmie na wlasna klate
    palowanie sie z serwisem). Ja kupilem laptopa HP w Vobisie, nastepnego
    dnia padla matryca - bez problemow wymienili na nowego. Jak wybrac takiego
    sprzedawce? Warunek jest jeden - musi sprzedawac bardzo duzo takiego
    sprzetu.

    j.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1