eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwrot towaru laptop i wypalony piksel › Re: zwrot towaru laptop i wypalony piksel
  • Data: 2005-01-02 16:41:30
    Temat: Re: zwrot towaru laptop i wypalony piksel
    Od: "James Bond" <b...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości
    news:16rqij4bs6cv8$.dlg@lepper.institute.com...
    > Dnia Sun, 2 Jan 2005 17:00:13 +0100, Wojciech Reszkowski napisał(a):
    >
    > >> Czy da sie cos zrobic w tym casusie?
    > >> Z mojego punktu widzenia wchodzi wymiana na niewadliwy lub zwrot
    gotowki!
    > >
    > > Niestety nic się nie da zrobić. Ewentualnie dobić, wtedy załapie się na
    > > gwarancję.
    > >
    >
    > Jak się nie da.. da się zrobić rzecz bardzo istotną. Nauczyć się czytać
    > papiery przy zakupie. Warunki gwarancji przy zakupie czegokolwiek z LCD są
    > najistotniejszym parametrem. A ludziska to patrzą na megaherce lub
    > kontrasty.
    >

    Myslisz ze nie czytalem?
    Jasne ze czytalem.
    Wszystko bylo oko.
    Dopiero po weekendzie sie subpiksel wadliwy ujawnil.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1