  • Data: 2005-01-02 16:00:13
    Temat: Re: zwrot towaru laptop i wypalony piksel
    Od: "Wojciech Reszkowski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 31.12.2004 kupilem laptopa acera w normalnym sklepie komputerowym.

    Szmelc.
    pewnie jeszcze złożony ze stacjonarnych podzespołów.

    > Jednak jak juz go kupilem i przywiazlem do domu
    > ujawnil sie wypalony piksel(a w zasadzie subpixel - swieci na czerwono).
    > Moim zdaniem towar jest wadliwy a ten punkt na matrycy przeszkadza mi w
    > pracy.

    No cóż warunki gwarancji przewidują to i nie ma szans na reklamacje.

    > Przeczytalem gwarancje w ktorej jest napisane ze acer nie odpowiada
    > za drobne uszkodzenia matrycy chyba ze na 1milion przypada nie mniej niz 4
    > uszkodzone piksele.

    az 4 :-/ na jeden milion. To razem ile to będzie?
    A ty masz uszkodzony tylko jeden subpixel.

    > Czy da sie cos zrobic w tym casusie?
    > Z mojego punktu widzenia wchodzi wymiana na niewadliwy lub zwrot gotowki!

    Niestety nic się nie da zrobić. Ewentualnie dobić, wtedy załapie się na
    gwarancję.

    W aparatach cyfrowych można robić symulacje uszkodzonego pixela zastepujac
    go średnia kolorów z otaczających go. W przypadku matryc nie ma takiej
    możliwości. Wiem, że uszkodzony pixel jest bardzo widoczny i denerwujący.