eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwrot towaru laptop i wypalony piksel › Re: zwrot towaru laptop i wypalony piksel
  • Data: 2005-01-02 23:04:03
    Temat: Re: zwrot towaru laptop i wypalony piksel
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In article <cr9sml$lc$1@news.onet.pl>, kam wrote:
    > fi5h napisał(a):
    >> hmm bedzie pewnie odrzut bo chodzi tu o standardy gdzie sprawnosc
    >> matrycy w 98% jest do przyjecia
    >
    > Pewnie tak, ale gdyby tak się zastanowić - to standardy niby kto wyznacza?
    > Definicje wady/niezgodności z umową są samodzielne i spełnianie norm
    > producenta nie ma decydującego znaczenia.

    3. W przypadkach nieobjętych ust. 2 domniemywa się, że towar konsumpcyjny
    jest zgodny z umową, jeżeli nadaje się do celu, do jakiego tego rodzaju
    towar jest zwykle używany, oraz gdy jego właściwości odpowiadają
    właściwościom cechującym towar tego rodzaju.

    Akurat tu kłopot cały polega na tym, że ten rodzaj towaru cechują niestety
    właśnie takie właściwości (możliwość wystąpienia pojedyńczych uszkodzonych
    pikseli). Z drugiej strony mało kto (kupujący) o tym wie, bo z wiadomych
    względów sprzedawcy/producenci się tym nie chwalą. I bądź tu teraz mądry i
    powiedz gdzie leży granica należytej starannosci i co jest niezgodnością z
    umową.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1