eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwrot towaru laptop i wypalony piksel › Re: zwrot towaru laptop i wypalony piksel
  • Data: 2005-01-02 16:40:01
    Temat: Re: zwrot towaru laptop i wypalony piksel
    Od: "James Bond" <b...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Wojciech Reszkowski" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:cr95ru$7n6$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >
    > > 31.12.2004 kupilem laptopa acera w normalnym sklepie komputerowym.
    >
    > Szmelc.
    > pewnie jeszcze złożony ze stacjonarnych podzespołów.

    :) no raczej to nie jest szmelc z hipermarkietu-zareczam:)

    > > Jednak jak juz go kupilem i przywiazlem do domu
    > > ujawnil sie wypalony piksel(a w zasadzie subpixel - swieci na czerwono).
    > > Moim zdaniem towar jest wadliwy a ten punkt na matrycy przeszkadza mi w
    > > pracy.
    >
    > No cóż warunki gwarancji przewidują to i nie ma szans na reklamacje.
    >
    [ciach]

    > Niestety nic się nie da zrobić. Ewentualnie dobić, wtedy załapie się na
    > gwarancję.

    hmm no to moze mlotkiem?:>

    > W aparatach cyfrowych można robić symulacje uszkodzonego pixela zastepujac
    > go średnia kolorów z otaczających go. W przypadku matryc nie ma takiej
    > możliwości. Wiem, że uszkodzony pixel jest bardzo widoczny i denerwujący.
    >
    >
    no nic pozostaje mi tylko "kwestia przyzwyczajenia"
    pozdro i dzieki


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1