  • Data: 2010-05-24 08:40:36
    Temat: zniszczenie posadzki w loggi w wyniku ocieplania budynku
    Od: "iwona" <i...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Mam wykupione mieszkanie od spółdzielni mieszkaniowej.
    Rzeczona spółdzielnia rozpoczęła właśnie ocieplanie bloku obejmujące również
    wymianę oraz zaizolowanie posadzek w loggiach...
    Moja loggia jest dosyś duża i mam na niej położona mrozoodporną, nie
    najtańszą terakotę.
    Pani z działu technicznego powiedziała, że wszystko pójdzie do skucia i po
    zaizolowaniu wyleją mi loggię betonem, na który znów będę mogła sobie
    położyć terakotę.
    No łaskawcy pomyśłałam, sobie...:-(
    Moje pytanie brzmi:
    Dlaczego spółdzielnia niszcząc moją własność nie poczuwa się do zwrotu
    kosztów położenia nowej terakoty?!
    Czy jest może na ten temat jakiś przepis lub choćby jakieś orzecznictwo
    sądowe?
    Ocieplanie, ocieplaniem, ale w końcu ponoszę stratę czy więc spółdzielna nie
    powinna mi jej jakoś zrekompensować?

    Iwona