  • Data: 2010-05-25 11:49:10
    Temat: Re: zniszczenie posadzki w loggi w wyniku ocieplania budynku
    Od: "iwona" <i...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    No cóż, widzę, że raczej nic nie wywalczę...
    Aktu notarialnego nie mam, bo to mieszkanie jest własnościowe spółdzielcze a
    nie hipoteczne.
    Co jest w planie tej termomodernizacji nie wiem, ale pewnie rzeczywiscie
    jest jakiś punkt, że przywracają standardowy stan posadzek.
    Standard w spółdzielni jest jak widać niższy niż mój, bo moja terakota na
    pewno standardowa nie jest...
    Jak widać przeinwestowałam tę podłogę na własną odpowiedzialność.
    Wniosek z tego, że jak chcę mieszkać z loggią w terakocie to muszę sobie
    własny dom wybudowć...,
    wtedy: "wolnoć Tomku w swoim domku", a tak to muszę się pogodzić ze stratą i
    z betonowym klepiskiem...

    Bardzo wszystkim dziękuję za żywą reakcję!

    Pozdrawiam
    Iwona