    From: m <f...@f...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zmiana zameldowania - odpis aktu urodzenia
    Date: Tue, 30 Mar 2010 12:35:47 +0200

    witam,
    Urodzilem sie w miejscowosci X, bylem zameldowany w miejscowosci Y,
    teraz chce sie zameldowac w miejscowosci Z. Stan cywilny kawaler.
    Czy do zameldowania w miejscowosci Z potrzebuje odpis aktu urodzenia?
    Nie usmiecha mi sie jechac do miejscowosci X po akt urodzenia 350km w
    jedna strone, miejscowosci w ktorej bylem w sumie raz ... jak sie urodzilem.
    Jesli bylby jednak potrzebny czy da sie to zalatwic telefonicznie, zeby
    tamtejszy urzad przyslal ten akt po zapewne wczesniejszym
    przelaniu pieniedzy na konto tego urzedu, ewentualnie czy ktos inny
    moze za mnie to odebrac, czy musze osoboscie?