  • 1. Data: 2007-07-31 12:46:33
    Temat: zmiana warunkow uslug a termin wypowiedzenia
    Od: "Alex" <a...@s...apsoft.com.pl>

    Witam.
    Czy ktos z szanownych grupowiczych może mi poradzic ?
    Rok temu na poczatku sierpnia wykupilem abonament na osbluge serwera www na
    1 rok w jednej z firm w polsce (cena okolo 300zl).
    Zamierzalem teraz przedluzyc obsluge na kolejny rok, jednak okazalo sie, że
    cene za ten rodzaj serwera podniesli do prawie 500zl.
    Chcialem wiec zmienic na inny lub zrezygnowac z ich uslug i tu kwiatuszek w
    postaci ich regulaminu.
    Okazalo sie, ze wedlug regulaminu musze to zrobic miesiac przed uplywem
    terminu.

    Moje pytanie:
    Czy takie drastyczne podniesienie ceny tego serwera bez powiadomienia mnie o
    tym nie jest z ich strony zlamaniem umowy ?
    Czy moga w tej sytuacji zmuszac mnie do wykupienia przedluzenia abonamentu
    po nowej cenie powolujac sie na niedotrzymanie przeze mnie miesiecznego
    okresu wypowiedzenia ?
    Czy w tej sytuacji jestem zwiazany ich regulaminem (miesieczny okres
    wypowiedzenia) w zakresie rezygnacji z ich uslug wraz z uplywem terminu
    wykupionego abonamentu ?

    Proszę o rade
    Pozdrawiam
    Alex