  • 1. Data: 2007-07-31 08:39:43
    Temat: Wspólnota ?
    Od: anel29 <a...@t...pl>

    Witam
    Mam pytanie, czy właściciele domków letniskowych położonych na terenie
    ośrodka wypoczynkowego, po wykupieniu gruntów oraz udziału własnego w
    części wspólnej (parkingi, drogi, pasy zieleni) mogą utworzyć
    wspólnotę? W aktach notarialnych umieszczona jest adnotacja o
    procentowym udziale w części wspólnej gruntu. Udział w części wspólnej
    jest wyliczony zgodnie z zasadami zawartymi w ustawie o własności
    lokali.
    Proszę o pomoc jeśli już ktoś miał z tym do czynienia lub podobny
    problem.

    Pozdrawiam
    Anka

  • 2. Data: 2007-07-31 15:55:20
    Temat: Re: Wspólnota ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 31 Jul 2007, anel29 wrote:

> [...]
    > ośrodka wypoczynkowego, po wykupieniu gruntów oraz udziału własnego w
    > części wspólnej (parkingi, drogi, pasy zieleni) mogą utworzyć

    Podejrzewam, że masz na myśli wspólnotę MIESZKANIOWĄ, a nie jakąś
    inną, tak?
    No to ona dotyczy lokali MIESZKALNYCH...

    pzdr, Gotfryd