  • 1. Data: 2007-07-31 09:58:29
    Temat: Zawieszenie egzekucji komorniczej
    Od: gp <a...@n...ma>

    Co dokładnie oznacza zawieszenie egzekucji komorniczej?
    Jest ugoda z bankiem, a ten twierdzi, że dalej będzie zabierał pół pensji...
    :/

    --
    && &&
    && Nie jest łatwo napisać coś w sygnaturce... &&

  • 2. Data: 2007-07-31 10:30:27
    Temat: Re: Zawieszenie egzekucji komorniczej
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "gp" <a...@n...ma> napisał

    > Co dokładnie oznacza zawieszenie egzekucji komorniczej?
    > Jest ugoda z bankiem, a ten twierdzi, że dalej będzie zabierał pół
    > pensji...
    > :/

    Wierzyciel zawiesza egzekucje komornicza.
    Wierzyciel musi wystosowac do komornika sadowego
    stosowny wniosek.
    Jesli jest ugoda, to egzekucja komornicza powinna
    zostac wstrzymana.

    Neko

  • 3. Data: 2007-07-31 13:38:57
    Od: "K. M" <d...@o...pl>

    Neko napisał(a):
> [...]
    > Wierzyciel musi wystosowac do komornika sadowego
    > stosowny wniosek.
    > Jesli jest ugoda, to egzekucja komornicza powinna

    z tego co sie orientuje to egzekucja jest zawieszona lecz komornik
    egzekwuje dalej naleznosci z tym ze przekazuje do depozytu a nie
    wierzycielowi

  • 4. Data: 2007-07-31 14:03:13
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:5nd3o4-1gr.ln1@zerwer.artikon gp <a...@n...ma>
    pisze:

    > Co dokładnie oznacza zawieszenie egzekucji komorniczej?
    Jest to spowodowanie przyjęcia przez dokonującego egzekucji komornika
    pozycji wertykalnej bez kontaktu z podłożem.
    BPNSP

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2007-07-31 15:10:05
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "K. M" <d...@o...pl> napisał

    > z tego co sie orientuje to egzekucja jest zawieszona lecz komornik
    > egzekwuje dalej naleznosci z tym ze przekazuje do depozytu a nie
    > wierzycielowi

    Jesli bank zwraca sie do komornika o zawieszenie
    egzekucji ten jest zobligowany przez prawo
    do zawieszenia tejze i poinformowaniu
    dluznika o tym postanowieniu.

    Prawo jasno to okresla. I teraz ciekawostka
    o ktorej nawet banki nie pamietaja. Jesli przez pelen
    rok bank nic nie zrobi z dana wierzytelnoscia (ktora
    zostala zawieszona) to na
    mocy prawa komornik wycofuje ja z akt - bez
    wczesniejszego informowania wierzyciela - i egzekucje
    - na mocy ustawy - anuluje.

    Neko

  • 6. Data: 2007-08-01 08:47:31
    Od: gp <a...@n...ma>

    K. M wrote:

    > z tego co sie orientuje to egzekucja jest zawieszona lecz komornik
    > egzekwuje dalej naleznosci z tym ze przekazuje do depozytu a nie
    > wierzycielowi

    Dzięki za wszystkie mądre odpowiedzi.
    Już wiem.
    Jest zawieszenie i zawieszenie całkowite...
    Tak jak to własnie napisał Neko.
    Zawieszenie to tak, że komornik dalej ściąga ale idzie to do depozytu
    bankowego.
    Zawieszenie całkowite (czy jakoś tak to się nazywa) to zaprzestanie
    pobierania od wierzyciela przez komornika.
    Bank mało ściśle wystosował pismo do komornika i się zrobił problem.

    Dzięki wielkie.
    --
    && &&