  • 1. Data: 2007-07-31 13:42:50
    Temat: prawo autorskie od muzyki uzytej w video
    Od: Dow <d...@g...com>

    komu i ile powinienem zaplacic za wykorzystywanie muzyki w kreconych
    przeze mnie video?
    Muzyka nie polska.
    slyszalem cos ze jest mozliwe wykorzystanie fragmentow utworow na
    zasadzie "cytatu", czyli podajac zrodlo, ale nie wiem czy to tak
    dziala.

    Dow

  • 2. Data: 2007-07-31 16:30:32
    Temat: Re: prawo autorskie od muzyki uzytej w video
    Od: Robert Osowiecki <r...@r...art.pl>

    Dow napisał(a):
    > slyszalem cos ze jest mozliwe wykorzystanie fragmentow utworow na
    > zasadzie "cytatu", czyli podajac zrodlo, ale nie wiem czy to tak
    > dziala.

    "W zakresie uzasadnionym analizą krytyczną", "na zasadzie dozwolonego
    użytku" który "nie narusza istotnych interesów" itp... W twoim przypadku
    to nie zadziała.

    R.

  • 3. Data: 2007-07-31 18:31:16
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "Dow" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    s.com...
> [...]
    > slyszalem cos ze jest mozliwe wykorzystanie fragmentow utworow na
    > zasadzie "cytatu", czyli podajac zrodlo, ale nie wiem czy to tak

    To zależy w jakim celu kręcisz owe video, jeżeli dla siebie i rodziny to nie ma
    problemu.

    Pozdrawiam Przemek

  • 4. Data: 2007-08-01 08:47:30
    Od: Robert Osowiecki <r...@r...art.pl>

    Przemek Lipski napisał(a):
    > To zależy w jakim celu kręcisz owe video, jeżeli dla siebie i rodziny to
    > nie ma problemu.

    Właśnie: nie napisano, czy i jak video będzie rozpowszechniane. Ja
    milcząco zakładałem, że np. przez YouTube :)

    R.

  • 5. Data: 2007-08-01 09:56:57
    Od: Dow <d...@g...com>

    On Aug 1, 11:47 am, Robert Osowiecki <r...@r...art.pl> wrote:
    > Przemek Lipski napisa (a):

    > W a nie: nie napisano, czy i jak video b dzie rozpowszechniane. Ja
    > milcz co zak ada em, e np. przez YouTube :)
    >
    > R.

    Tak, chce je np wrzucac na YouTube,
    generalnie tez jest to rodzaj uslugi,
    cos w rodzaju video z wakacji dla grupki osob.

    inaczej mowiac rozpowszechnianie publiczne

    Dow

  • 6. Data: 2007-08-01 10:25:55
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 1 sierpnia 2007 11:56
    (autor Dow
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <1...@w...googlegroups.com
    >):

    > Tak, chce je np wrzucac na YouTube,
    > generalnie tez jest to rodzaj uslugi,
    > cos w rodzaju video z wakacji dla grupki osob.
    > inaczej mowiac rozpowszechnianie publiczne

    No to sięgnij np. do Jamendo. Masz tam sporo nagrań, które na to pozwalają.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: p...@f...hu i...@h...pl n...@h...pl