  • Data: 2003-01-30 12:35:01
    Temat: zmiana udziałów w spółce zoo
    Od: "Marcin" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Jestem obecnie w troche skomplikowanej sytuacji. Spółka zoo ma kapiał
    zakładowy 4000złotych w 40 udziałach po 100 złotych. Zaszła obecnie
    konieczność zmiany w umowie spółki i tym samym wpisanie do KRS (dotychczas
    był to tylko rhb). Właściciele są podzieleni: 19 do 21 udziałów, czyli 1900
    do 2100 złotych. natomiast nowe przepisy wymagają aby udziały były po 500
    złotych. Stąd moje pytanie jak w miarę szybko i sprawnie przeprowadzić
    proces zmiany tych udziałów i wiele na tym nie stracić. W efekcie i tak
    dostaniemy 8 udziałów.
    czy może lepiej między sobą te udziały sprzedać, czy może zrobić przejsćie
    udziałów? Jeśli tak to czy potrzebuje do tego notariusza itd.?
    Z góry dzięki za odp.

    marcin