  • Data: 2003-01-30 15:42:30
    Temat: Re: zmiana udziałów w spółce zoo
    Od: "Marcin" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > : Witam,
    > : Jestem obecnie w troche skomplikowanej sytuacji. Spółka zoo ma kapiał
    > : zakładowy 4000złotych w 40 udziałach po 100 złotych. Zaszła obecnie
    > : konieczność zmiany w umowie spółki i tym samym wpisanie do KRS
    (dotychczas
    > : był to tylko rhb). Właściciele są podzieleni: 19 do 21 udziałów, czyli
    > 1900
    > : do 2100 złotych. natomiast nowe przepisy wymagają aby udziały były po
    500
    > : złotych.
    >
    > nie rozumiem w czym problem,
> [...]

    No właśnie, ale zdaje się, że na podniesienie kapitału jest jakiś dłuższy
    czas i nie koniecznie trzeba to robić przy okazji zmiany wartości udziałów?
    Może się mylę. W tej chwili moim celem jest uporządkowanie tych udzialów
    ktore są do takiej postaci, żeby mozna było złożyć papiery do KRS.

    dzieki,
    marcin