    From: Sarpedon <f...@t...cy>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zawiadomienie o przestepstwie
    Date: Sat, 06 May 2006 19:46:12 +0200

    po interwencji w mojej indywidualnej sprawie wszystko wskazuje, ze
    pewien urzad przyzna mi racje i wyda odpowiednia decyzje administracyjna
    na podstawie okreslonego przepisu ustawy, nakazujaca innemu podmiotowi
    dostosowanie sie do moich żądań. jest wielce prawodpodobne (wrecz pewne)
    ze podmiot tez nie dostosuje sie do tej decyzji.

    jak moge zmusic aby podmiot ten dostosowal sie do decyzji urzedu?
    zawiadomienie do prokuratury o popelnieniu przestepstwa? jesli tak to do
    prokuratury odpowiedniej dla miejsca mojego zamieszkania/zameldowania
    czy odpowiedniej dla siedziby centrali tego podmiotu (w polsce)?
    czy dodatkowo moge wnioskowac np o odszkodowanie za kazdy miesiac lub
    pojedynczo za "olewanie mnie"?

    --
    Sarpedon (nospam)sarpedon(małpa)go2(kropka)pl
    UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13!