  • Data: 2003-02-13 18:50:14
    Temat: zatrzymanie prawa jazdy
    Od: "michau" <k...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich

    Policja zatrzymala moje prawo jazdy na podstawie art 86 par 1 i 3 kodeksu
    wykroczeń:
    "Art. 86. § 1. Kto, nie zachowując należytej ostrożności, powoduje
    zagrożenie bezpieczeństwa w ruchu drogowym,

    - podlega karze grzywny.

    § 3. W razie popełnienia wykroczenia określonego w § 1 przez osobę
    prowadzącą pojazd można orzec zakaz prowadzenia pojazdów"

    Moje pytanie to czy Policja ma prawo do orzekania o zatrzymaniu prawa jazdy
    czy moze zrobic to tylko sad??

    Staram sie to znalezc. Najlepszy bylby tu kodeks wykroczen z komentarzem,
    ale dzisiaj nie mam do niego dostepu. Moze jutro w bibliotece.

    Z gory dziekuje za podpowiedzi

    pozdrawiam

    michal