  • Data: 2003-02-13 21:21:41
    Temat: Re: zatrzymanie prawa jazdy
    Od: Kaizen <x...@c...sz> szukaj wiadomości tego autora

    Pięknego dnia Thu, 13 Feb 2003 21:59:13 +0100, "michau"
    <k...@2...pl> zakodował:

    >maja tylko 14 dni?). Czy oni wydaja postanowienie podtrzymujace i
    >przedluzajace decyzje policjanta o zatrzymaniu prawa jazdy? I czy zatrzymuja
    >wtedy az do zakonczenia sprawy?? Jak ew. mozna wymusic dotrzymywanie
    >terminow przez policje i sad? I gdzie szukac ile czasu ma Sad na
    >rozpatrzenie sprawy?? (moze w Kodeksie postepowania administracyjnego??)

    Problem jest taki, że sąd nie ma innego wyjścia, jak wydać takie
    postanowienie. Więc nie ma siły - do uprawomocnienia się wyroku nie
    masz prawa jazdy (choćby policjant w czasie rutynowej kontroli
    powiedział Ci "O, to Ty kiedyś przywalałeś się do mojej żony. Właśnie
    spowodowałeś zagrożenie ruchu drogowego i zatrzymuję Ci prawo jazdy").
    A zamknięcie takiej sprawy w polskim sądzie w ciągu pół roku to
    sukces.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775