  • Data: 2007-04-10 10:16:18
    Temat: zasiedzenie dzialki, pilnie potrzebna porada.
    Od: "..::TOMI::.." <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Mam pytanie dotyczace zasiedzenia.
    Moja Babka uzytkuje od ponad 30 lat dzialke. Dzialka nalezala do sasiada,
    ktory zmarl. Odziedziczyl ja jego syn.
    Dzisiaj bylem w geodezji i dowiedzialem sie, ze syn wlasciciela dzialki
    zalozyl rok temu ksiege wieczysta na ta dzialke.
    Czy fakt zalozenia ksiegi wieczystej przeszkadza w stwierdzeniu zasiedzenia
    dzialki przez Babke i przeniesienia na nia prawa wlasnosci?

    Pozdrawiam.