  • Data: 2006-01-23 18:51:31
    Temat: zasady wystawiani faktur i ich korekt
    Od: Paulina<p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem klientem operatora sieci komórkowej. Operator źle wystawił mi faktury i
    jeszcze gorzej korekty do nich. Błagam o pomoc - poszukuję przepisów, które
    mówią jak powinna wyglądać faktura i korekta, oraz wszelkich ustaw o umowach
    telekomunikacyjnych, reklamacjach itp. Gdzie można to znaleźć, ponieważ jeden z
    konsultantów kazał mi przedstawić podstawę prawną moich roszczeń. Wiem, że
    mam rację ale muszę to poprzeć paragrafami, żeby rozwiązać umowę z winy
    operatora. POMÓŻCIE!! Jestem bezsilna a nawet konsultanci firmy przyznają mi
    rację - tylko dział reklamacji upiera się przy swoim.
    Gdzie taką sprawę można złożyć, do jakiego sądu i jak dalej z nimi walczyć? Już nie
    mam siły!
    I jeszcze jedno pytanie, czy jeżeli umowa promocyjna ( z komórką za złotówkę)
    jest rozwiązywana z winy niedotrzymania warunków regulaminu przez operatora
    to grożą mi mimo to koszty tzw. kary umowne?

    -> http://usenet.pomocprawna.info