  • Data: 2005-07-19 17:17:56
    Temat: zameldowanie
    Od: artiun <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam. Przedstawię może sytuację. Rok temu zmarł ojciec, matka tragicznie 2
    miesiące temu. Z domu jest nas trzech braci. Po śmierci matki sprowadziła
    się do mnie dziewczyna/narzeczona/konkubina (co kto woli). Poszedłem ja
    zameldować czasowo. W Urzędzie Gminy zażądali aktu własności (oczywiście nie
    było) - zameldowali czasowo na 2 miesiące, okres minął, ponownie
    zameldowałem na 2 miesiące - z bólem zameldowali.

    Pytanie do tego postu:

    Jak wygląda sprawa z zameldowaniem? Czy muszę w tym wypadku spełnić warunki
    (właściciel)? Bracia i ja jesteśmy świadomi, ze to i tak przechodzi na mnie.
    Do tego czasu żadne sprawy spadkowe nie były załatwane. Co muszę zrobić by
    zameldowanie stało sie możliwe?

    --
    Artur