    From: "beny" <b...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zakup mieszkania z dlugiem
    Date: Sun, 29 Aug 2004 00:19:59 +0200

    witam

    poprosze o rade madre glowy

    mam mieszkanie, ktore chcialbym kupic przez pośrednika

    sytuacja wyglada nastepujaco

    mieszkanie ma kosztowac 75tys
    okazuje sie ze sprzedaca sprzedaje mieszkanie bo bank go juz mocno
    naciska poniewaz

    jest na to mieszkanie zalozona hipoteka w wysokosci 50tys
    po drugie sprzedawca jest zadluzony w spoldzielni na 12tys
    ale nie jest wykluczony z tej spoldzielni

    czy z pomoca posrednika mozna to mieszkanie w sposob bezpieczny kupic ?
    czy odpuscic sobie ten temat ?

    cena tego mieszkania nie jest wielka okazja
    aczkolwiek podoba mi sie jego lokalizacja

    sam bede sie wspomagal redytem gdzies w wysokosci 40-45 tys
    jezeli ma to znaczenie w tym przypadku

    podrawiam

    Beny

    ----