  • Data: 2006-08-08 15:12:05
    Temat: zakup mieszkania i smieszne (?) zachowanie...
    Od: "el gato" <el gato@jakispam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    krótko:
    kilka tygodni temu zakupilem mieszkanie z zapisem w Akcie Notarialnym
    (zapłacono 100%), że były właściciel może korzystać z mieszkania do 15
    sierpnia. I to jest ok, ale dostalem list z taką treścią od bylego
    wlasciciela:
    "XXXX stawi się 15.08 o godz. 18 celem odbioru mieszkania osobiście bez
    obecności postronnych osób"

    "bez obecności postronnych osób" - wydaje mi się smieszne bo jako własciciel
    mam prawo przybyc np. z fachowcami lub kolega. W związku z powyższym szykuje
    się na małą awanturę bo byłemu włascicielowi wydaje się , że może stawiać
    takie apsurdalne warunki.

    I moje pytania:
    1. Czy mam rację twierdząc, że tym pismem można się "podetrzeć" bo nie ma
    żadnej wartości prawnej?

    2. Czy w przypadku nie wpuszczenia mnie z w/w powodów do mieszkania mogę
    wezwać policje celem umozliwienia mi "zamieszkania"?

    Nadmieniam, że nie jestem zadnym pieniaczem cala kwote juz dawno zaplacilem,
    ale nie lubie jak probuje sie mnie robic w "karola".
    Uprzejmie prosze o wskazowki. Dziekuje.

    --
    el gato