  • Data: 2007-12-09 19:52:23
    Temat: zakup bez faktury
    Od: ŁON <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, nie wiem czy to dobra grupa, mam nadzieje że tak.

    Jakiś miesiąc temu kupiłem przez internet pewien towar. Zgodnie z
    zaznaczoną formą zapłaty (płatne z góry, przelew na konto) przelałem
    pieniądze i umówiłem się na dostawę towaru gdyż jego gabaryty wykluczały
    jakąkolwiek firmę kurierską. Towar został dostarczony. Kilka dni później
    miałem otrzymać fakturę VAT oraz dokumentację techniczną z podpisem
    projektanta. Niestety ale nie dostałem. Kilkakrotnie pisałem maile z
    prośbą o te dokumenty, kilkakrotnie dzwoniłem i zawsze mówiono że
    dokumenty wysłano pocztą lub że rano zostaną wysłane na maila w formacie
    pdf. Do dnia dzisiejszego nic nie dostałem.
    Kwota operacji to około 2500 PLN

    Czy mogę coś z tym zrobić? Jak mam ich zmusić do wystawienia faktury?

    dziekuje i pozdrawiam