  • Data: 2006-01-27 08:59:15
    Temat: zakłócanie ciszy nocnej (art 51.1 KW)
    Od: "r-a-d" <s...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Jakis czas temu wredna sasiadka zamiast po prostu dac znac, ze jest troche
    za glosno, po raz kolejny wezwala policje - gdy policja przybyla,
    zaproponowali mi mandat 200 zl, co w/g mnie jest totalnym absurdem i
    odmowilem, dzis przyszlo wezwanie z sadu grodzkiego. Czego moge sie
    spodziewac? W sensie co najlepiej im powiedziec i jak to rozwiazac, aby
    wyjsc z namniejszymi stratami materialnymi?

    dodam, ze nie pracuje i jestem studentem

    pozdrawiam