  • Data: 2006-01-27 16:39:52
    Temat: Re: zakłócanie ciszy nocnej (art 51.1 KW)
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2006-01-27 18:32 +0200, Użytkownik pestifer napisał :
    > Użytkownik "Lunac" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > nie. fajnie jest obrazac ludzi, ktorzy maja racje i egzekwuja obowiazujace
    > prawo.
    > oczywiscie, ze trzeba czasem sie zabawic ale trzeba tez umiec zyc miedzy
    > ludzmi. wybuduj sobie dom na odludziu i bedziesz mogl co noc hasac. a poki
    > co nic nie stoi na przeszkodzie zeby przed planowana impreza obleciec
    > sasiadow, uprzedzic, z gory przeprosic i prosic o wyrozumialosc. jeszcze mi
    > sie nie zdazylo, zeby jakas sasiadka okazala sie "wredna"

    Popieram. Tez bylam studentka, tez wynajmowalam mieszkanie. Imprezki
    byly, w ciagu 4 lat 4 wieksze, ale zawsze sasiedzi wczesniej uprzedzeni,
    przeproszen z gory i poproszeni o wyrozumialosc i zwrocenie uwagi, gdyby
    im przeszkadzalo. Stosuje do tej pory, chociaz imprezy zrobilam w nowym
    mieszkani na 4 lata moze ze dwie. Nikt nigdy nie wezwal do mnie policji.
    Na imprezowanie umawiam sie na miescie albo w plenerze.

    --
    Edytka [edymon]
    http://labradory.info/