    From: "Subversor" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zajecie wynagrodzenie i blokada konta bankowego
    Date: Tue, 17 May 2005 16:20:53 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@gts9-1.rybnet.pl

    Witam

    Chcialbym sie dowiedziec jak to jest bo juz sam nie wiem, a mianowicie:
    jesli jest zajete wynagrodzenie i zablokowane konto bankowe jak sie to ma w
    stosunku do przepisu ze musi pozostac pewna kwota minimalna dla obciazonego?

    Wierzyciel (SKOK) najpierw mowi ze to komornik powinien przypilnowac aby nie
    zlamac prawa i nie blokowac konta.
    Ide do komornika a ten mowi ze on jest organem wykonawczym i nie moze nic
    zmienic bez akcji wierzyciela.
    Pisze do Skoku i otrzymuje tekst ze "zgodnie z procedura spelniania
    roszczenia dochodzi sie z wszystkich dostepnych zrodel az do calkowitego
    zaspokojenia roszczenia" i nie ma zamiaru nic robic.
    Generalnie przychylam sie do twierdzenia komornika zwlaszcza ze powiedzial
    ze mial taki spraw duzo.
    W zwiazku z tym da sie to konto odblokowac?
    Co nalezy wlasciwie zrobic?
    Na co sie powolac?

    Aha, jezeli SKOK w regulaminie udzielania kredytow i pozyczek ma napisane ze
    (m.in.) opiera sie na prawie bankowym to znaczy ze obowiazuja ja wszytkie
    przepisy prawa bankowego?