  • Data: 2009-08-23 15:54:43
    Temat: zablokowanie drogi wyjazdowej
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Co grozi za zablokowanie jedynej drogi wyjazdowej z podwórza?

    Już przybliżam sytuację - W piątek wychodzę sobie kulturalnie do pracy,
    wsiadam w samochód zaparkowany w studni pomiędzy budynkami, ze studni
    jest jeden tylko wyjazd poprzez przerwę między dwoma budynkami. Chcę
    wyjechać a nagle okazuje się, że w ów przerwie (czyli jedynym wyjeździe)
    rozstawia się podnośnik hydrauliczny (taka ciężarówka z koszem na
    teleskopie i śmiesznymi łapkami po bokach :D mam nadzieję że wiadomo o
    co chodzi) Wychodzę z samochodu i mówię do robotników, żeby nie
    ustawiali się (poziomowali czy jak to się mówi) tylko niech cofną się
    trochę i dadzą mi wyjechać bo spóźnię się do pracy. Szef ów ludzi
    wykakuje nagle na mnie z mordą, że on jest w pracy, że gdzie ma stanąć
    jak my wszyscy źle tu parkujemy (???) i że nic go to nie obchodzi!

    Śpieszyłem się więc udało mi się wyjechać przez bramę (taką w sensie
    dziurę w budynku, tunel żeby znów dobrze zobrazować :)) cholernie ciasną
    i pełniącą rolę chodnika (+-2m szerokości, ze 3 stron ściany, krawężnik
    i kostka), pieszych nie było na szczęście.

    Wydaje mi się że nie mieli prawa zastawiać jedynego wyjazdu nie pozwolić
    mi wyjechać? Jak uważacie? Jeżeli nie mieli to jak reagować w
    przyszłości? Wzywać policję?