  • Data: 2009-08-24 19:41:16
    Temat: Re: zablokowanie drogi wyjazdowej
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:h6rooj$ca3$1@inews.gazeta.pl...

    > Wydaje mi się że nie mieli prawa zastawiać jedynego wyjazdu nie pozwolić
    > mi wyjechać? Jak uważacie? Jeżeli nie mieli to jak reagować w
    > przyszłości? Wzywać policję?

    Zwyżka (bo tak się to opisane przez Ciebie urządzenie nazywa
    najprawdopodobniej nie parkowała w tym wyjeździe, tylko wykonywała jakieś
    prace. W tym stanie rzeczy nie naruszała przepisów Praw o Ruchu Drogowym,
    bowiem nie parkowała - przepisy o parkowaniu jej nie dotyczą. Oczywiście,
    jeśli mogli Cię przepuścić, to chamstwem było zablokowanie. Podobnie,
    jeżeli dało się ustawić do pracy kat zwyżkę, by nie blokowała przejazdu.

    Co do wzywania Policji, to podejrzewam, że zanim by przyjechali, pewnie
    zwyżka by odjechała. poza tym nie za bardzo widzę tu podstaw do
    interwencji. Wykroczenia żadnego nie popełniają. Co więcej najpewniej to
    nie była droga publiczna.