  • Data: 2009-05-22 19:55:14
    Temat: za co notariusz bierze kase?
    Od: "pawel" <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    mam takie pytanie jak w temacie. Chodzi o to że 3 lata temu kupiłem działkę
    od gminy na przetargu nieograniczonym. Oczywiście notariusz wszystko klepnął
    sąd dokonał zmian w księgach wieczystych, a teraz znalazł się właściciel
    owej nieruchomości i mówi że to jego było i pokazał mi na tą samą działką
    księgę wieczystą założoną w 1990 roku. Co ciekawe gmina ma też księge
    wieczystą z tego samego roku potwierdzającą, iż jest ona właścicielem.. O co
    tu chodzi ? czy notariusz nie sprawdza tak oczywistych rzeczy jak to czy nie
    ma drugiej księgi wieczystej na tą samą nieruchomość? w sądzie dowiedziałem
    się nieformalnie, że to prawda są 2 księgi na to samo z tego samego czasu?
    Zeby było jeszcze śmieszniej koleś groźi mi procesem o uzgodnienie ksiąg ?
    dlaczego mi a nie gminie przecież to ona sprzedała ? kto jest tu właściwą
    stroną, gmina czy ja?
    pozdrawiam
    pawel