  • Data: 2009-05-22 22:52:03
    Temat: Re: za co notariusz bierze kase?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik pisze:

    > Za krótki jestem, by podjąć polemikę z zaistniała sytuacją, bo
    > teoretycznie nie ma takiej możliwości, by ta sama nieruchomość miała
    > dwie księgi wieczyste. Może jakiś błąd w numeracji działek? To wymaga
    > dogłębnego zbadania sprawy.

    Robercie - z własnego doświadczenia wiem, że jest to możliwe.

    Gorzej - 2 księgi dotyczyły mieszkania w bloku, oznaczonego
    położeniem "identycznie" tj ulica, nr domu, nr lokalu ...

    Jak dla mnie (obie były zmigrowane) nowy system winien wysrać
    strasznego błęda, bluskrina czy co tam, że "próbuje się założyć
    nową księgę" na dane które w komputerku już są ...
    6008