  • Data: 2009-03-15 16:08:48
    Temat: youtube - film niedostepny w twoim kraju
    Od: z...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    witam,
    korzystajacy z youtuba powinni wiedziec o co chodzi, innych zapraszam tutaj
    gdzie sprawe opisano:
    http://di.com.pl/news/25033,0,Czego_Polacy_nie_zobac
    za_na_YouTube.html

    pomijajac fakt, zwiazany z prawami autorskimi itd. czy takie cos nie podpada pod
    dyskryminacje rasowa? dlaczego ci, zamieszkujacy kraj wysoki rozwiniety moga
    miec dostep do tego, do czego dostepu nie moga miec osoby zamieszkujacy kraj
    slabo rozwiniety? (pytanie retoryczne)

    zdaje sie, ze sama dyskryminacja nie jest w zadnym kraju europejskim zabroniona,
    dopoki nie obraza sie konkretnej grupy wiec trudno w tym przypadku wymagac od
    youtube zniesienia takich dzialan. z drugiej strony, tyle mowi sie o cenzurze
    chociazby w korei pln. potepiajac ja - a identycznych dzialan (oczywiscie w
    mniejszej skali) na rodzimym podworku sie nie dostrzega. nie sadzicie, ze
    powinien sie tym zainteresowac np. europejski trybunal praw czlowieka?

    ta wiadomosc jest calkowicie na serio; poprawcie mnie jesli myle sie w czym, co
    napisalem.

    pozdrawiam!