  • Data: 2009-03-15 16:31:58
    Temat: Re: youtube - film niedostepny w twoim kraju
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik wrote:

    > czy takie cos nie podpada pod dyskryminacje rasowa?

    Myślisz że Youtube wie, że jesteś mongołem?

    > tyle mowi sie o cenzurze chociazby w korei pln. potepiajac ja
    > - a identycznych dzialan (oczywiscie w mniejszej skali) na rodzimym
    > podworku sie nie dostrzega.

    Tu nie ma mowy o żadnej cenzurze. Jedź sobie do USA i tam pooglądasz,
    nikt ci tego nie zabrania. No chyba że nie dostaniesz wizy, ale wtedy
    pewnie pozwiesz Obamę za stosowanie cenzury. I dyskryminację rasową.

    > nie sadzicie, ze powinien sie tym
    > zainteresowac np. europejski trybunal praw czlowieka?

    A swój osiedlowy sklepik pozwałeś już za to, ze nie sprowadza twoich
    ulubionych dropsów?