  • Data: 2007-03-19 18:48:11
    Temat: wypowiedzenie z pracy za dwutygodniowym okresem
    Od: z...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanie bo zlozylem wypowiedzenie z pracy z dwutygodniowym
    wypowiedzeniem począwszy od 24.03.2007 wiec termin rozwiazania umowy
    przypada 07.04.2007, ale jeszcze nie korzystalem z urlopu i gdy
    powiedzialem pracodawcy ze chce od kwietnia miec urlop az do konca
    okresu wypowiedzenia to mi odpowiedzial ze nie ma takiej mozliwosci i
    musze pracowac do 07.04.2007, a za urlop oswiadczyl mi ze mi wyplaci.
    A ja od 02.04.2007 mam zaczac nowa prace czy jest jakas mozliwosc
    wymusic na pracodawcy oddanie urlopu zamiast zaplaty za niego?