  • Data: 2006-01-30 10:31:13
    Temat: wypowiedzenie umowy
    Od: ala<a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanie dotyczący wypowiedzenie umowy o prace. Miałam umowe na czas
    okreslony 10 lat, po prawie 6 latach pracy dostałam wypowiedzenie bez
    uzasadnienia, wiem ze w takiego rodzaju umowie nie ma takiej potrzeby. Ale
    zastanawia mnie jedna rzecz: zawsze bylam wzorowym pracownikiem, dostawalam
    same najlpesze oceny, opinie, dyplomy, nigdy nie było zadnych zastrzezenien co
    do mojej pracy. Miałam wykonywane wszystko według procedur firmy, żadnych
    zaniedbań. Natomiast wypowiedzenie nastapilo w bardzo przykrej dla mnie formie.
    Przełozona stwierdzila ze niechce ze mna pracowac, wreczyla mi wypwiedzenie,
    kazala sie spakowac, isc na urlop i nie pokazywac w prayc. Nie pozwolono mi
    dotknac komputera, wyslac pozegnalnego meila do wszystkich wspolpracownikow
    ani sie z nimi pozegnac. Stało cały czas za mna i patrzyła co pakuje. Dowiedziałam
    się, iż w godzine po moim wyjściu z pracy pojawil sie nowy pracwonik na moje
    miejsce. A przełożona rozpowiada wszystkim, że byłam niekompetentnym
    pracownikie, nie pracowałam efektywnie, ze miala jakies niedozwolone informacje
    na komputerze i demotywowalam wszystkich pracownikow. Czy szef ma prawo nie
    zwracajac mi nigdy uwagi ze zle pracuej (teraz twierdzi ze bylo inaczej ja nigdy
    czegos takiego nie uslyszalam z jej ust pod moim adresem) po moim zwolnieniu
    rozpowiadac ludziom ze bylam zlym pracownikem i tym samym psuc moja
    reputacje?? Bardzo prosze o pomoc co moge zrobic w takiej sytuacji. dziekuje

    -> http://usenet.pomocprawna.info