  • 21. Data: 2007-12-12 21:21:13
    Temat: Re: wyksztalcenie
    Od: "Monika" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:fjpi8a$ln9$1@z-news.pwr.wroc.pl...
    > "Monika" <m...@o...pl> wrote
    >
    > Zwróc uwagę, że w wyborze pracodawcy w miasteczku może być podobnie.

    Wiem o tym Piotrze, ale po studiach mysle o samodzielnej wyprowadce z domu.
    Trwaja rozmowy z ciocia ktora nie ma dzieci. Moze z czasem przenioslabym sie
    do niej, na wybrzeze. Tam chyba bylaby wieksza szansa znalezienia dobrej
    pracy.

  • 22. Data: 2007-12-12 21:41:42
    Od: "Sanctum Officium" <b...@b...bla>

    "Monika" <m...@o...pl> wrote in message
    > przyslali mnie tu z forum regionalnego mowic, ze moze znajde tu ludzi z
    > doswiadczeniem na studiach i zawodowym
    >
    > jestem w ostatniej klasie ogolniaka, mysle o studiach
    > chcialabym studiowac stosunki miedzynarodowe, 3 lata licencjat
    > czy ktos skonczyl ten kierunek? kim wlasciwie bede po ukonczeniu tych
    > studiow i gdzie ewentualnie znajde zatrudnienie? np. czym bede mogla sie
    > zajmowac?
    >

    > bede wdzieczna za wszystkie podpowiedzi i z gory dziekuje

    Skończ studia, a nie zarządzanie i marketing, stosunki międzynarodowe,
    turystykę, hotelarstwo, socjologię i temu podobne pierdy. Szkoda na to
    czasu, idź na kierunek, który da Ci zawód.

    MK

  • 23. Data: 2007-12-12 23:16:52
    Od: Maciej Ananicz <n...@g...com>

    Monika pisze:
> [...]
    > czy ktos skonczyl ten kierunek? kim wlasciwie bede po ukonczeniu tych
    > studiow i gdzie ewentualnie znajde zatrudnienie? np. czym bede mogla sie

    Dobre studia, jeśli chcesz robić karierę w dyplomacji.

    --
    Maciek Ananicz
    gg: 2412905

  • 24. Data: 2007-12-12 23:19:03
    Od: "Valentino McRoy" <s...@s...pl>

> [...]
    > czy ktos skonczyl ten kierunek? kim wlasciwie bede po ukonczeniu tych
    > studiow i gdzie ewentualnie znajde zatrudnienie? np. czym bede mogla sie

    jestem absolwentem SM :)

    Otoz tak. Mozna robic praktycznie wszystko. Kolezanka pracuje w gazecie,
    inna w reklamie, kolega stoi na promocjach, kolezanka pracuje w Radzie
    Europy, kolega sprzedaje okna, drugi wycieczki i tak dalej ...

    te studia daja ogolna wiedze o swiecie, a w jaki sposob do tego podejdziesz
    to zalezy od Ciebie. Mozna je naprawde fajne wykorzystac jesli to Cie
    interesuje. Zrobic staze, wyjechac na studia zagraniczne ...

  • 25. Data: 2007-12-12 23:32:16
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Piotr [trzykoty] pisze:

    > Po drugie, Ogólnie powiem tak, że weź sobie kilka gazet i zobacz kogo
    > szukają do pracy aktualnie.

    Lepiej wziąć gazetę i sprawdzić kogo będą szukać za 3 lata.
    Poważnie.

    > A czemu akurat taki kierunek Ci zainteresował???

    Bo chce się nudzić za lat 5,5 ;P

    6008

  • 26. Data: 2007-12-12 23:41:50
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Maciej Ananicz" <n...@g...com> wrote
    > Dobre studia, jeśli chcesz robić karierę w dyplomacji.

    Teoretycznie tak. Studia licencjackie z małomiasteczkowej szkoły i
    dyplomacja??? Po drugie ilu tych dyplomatów nam trzeba.

  • 27. Data: 2007-12-13 17:44:19
    Od: "Sanctum Officium" <b...@b...bla>

    "Valentino McRoy" <s...@s...pl> wrote in message

    > "Monika" <m...@o...pl> wrote in message

    > jestem absolwentem SM :)
    >
    > Otoz tak. Mozna robic praktycznie wszystko.

    Po każdych innych studniach tez można robić wszystko. Bez studiów też można
    robić wszystko.

    > Kolezanka pracuje w gazecie,
    > inna w reklamie, kolega stoi na promocjach, kolezanka pracuje w Radzie
    > Europy, kolega sprzedaje okna, drugi wycieczki i tak dalej ...

    I co z tym mają wspólnego te pseudostudia?

    MK