  • 1. Data: 2007-12-12 16:38:23
    Temat: nadzór i skarga
    Od: powolniak <p...@w...pl>

    Witam ! Mam takie szybkie pytanko - czy skarga na czynności komornicze
    jest jedną z form uruchamiania nadzoru judykacyjnego nad nim ?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-12-12 17:31:51
    Temat: Re: nadzór i skarga
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    powolniak pisze:

    > Witam ! Mam takie szybkie pytanko - czy skarga na czynności komornicze
    > jest jedną z form uruchamiania nadzoru judykacyjnego nad nim ?

    A co rozumiesz pod pojęciem nadzoru judykacyjnego?
    Poczytaj na przykład art.64 i następne ustawy o komornikach, art. 1035
    kpc, 997 kpc.

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 3. Data: 2007-12-12 19:45:34
    Od: "R." <g...@o...pl>

    Użytkownik "powolniak" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam ! Mam takie szybkie pytanko - czy skarga na czynności komornicze
    > jest jedną z form uruchamiania nadzoru judykacyjnego nad nim ?
    >
    > pozdrawiam

    skarge składasz na czynnosci komornika do sadu rejonowego, nad komornikiem
    nadzor ma prezes tego sadu i rozpatruje takie skargi

    czasami jest tak ze prezes SR i ksr sie bardzo dobrze znaja a co z tego
    wynika ...

  • 4. Data: 2007-12-12 19:51:16
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    R. pisze:

    > skarge składasz na czynnosci komornika do sadu rejonowego, nad
    > komornikiem nadzor ma prezes tego sadu i rozpatruje takie skargi

    Skarg na czynność komornika nie rozpoznaje prezes, tylko sąd.

  • 5. Data: 2007-12-12 20:51:41
    Od: "R." <g...@o...pl>

    > Skarg na czynność komornika nie rozpoznaje prezes, tylko sąd.

    a czy prezes jest tylko prezesem i nic nie robi czy tez rozpoznaje sprawy i
    wydaje np .postanowienia ?

  • 6. Data: 2007-12-12 21:16:18
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    R. pisze:

    > a czy prezes jest tylko prezesem i nic nie robi czy tez rozpoznaje
    > sprawy i wydaje np .postanowienia ?

    Jak prezes wydaje postanowienia to nie jest prezesem, lecz sądem.
    A są przecież prezesi z innych wydziałów niż cywilne.

  • 7. Data: 2007-12-12 21:21:53
    Od: "R." <g...@o...pl>

    Jak prezes wydaje postanowienia to nie jest prezesem, lecz sądem.
    > A są przecież prezesi z innych wydziałów niż cywilne.

    dokładnie, zle to ująłem
    a ze sa inni to fakt